Name of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnejName of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnejName of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnejName of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnej
Naming prasy wewnętrznej – balansowanie między konkretem a abstrakcyjnością

Name of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnej

Name of the game. Najciekawsze tytuły prasy korporacyjnej
Patrycja Sawiuk

Patrycja Sawiuk

-

właścicielka, Fabryka Fraz

Patrycja Sawiuk

Patrycja Sawiuk

właścicielka
Fabryka Fraz

Od 14 lat związana z branżą custom publishing i marketingową. Prowadząca projekty dla kilkudziesięciu brandów i branż. Założycielka agencji CP wspierającej zespoły w tworzeniu skutecznej komunikacji w biznesie na szczeblu lokalnym i międzynarodowym, głównie w obszarze komunikacji wewnętrznej. Entuzjastka tworzenia, koncepcji i papieru. Prywatnie od niedawna miłośniczka biegania.

Naming to sztuka grania w słowa. To takie scrabble w ujęciu biznesowym. Punkty zbierasz za każdym razem, gdy np. tytuł prasowy przenika do codziennego języka czytelników, dobrze się kojarzy, jest utożsamiany z rzetelną informacją i wysoką jakością. Te same zasady dotyczą tytułów magazynów wydawanych przez firmy.

Kiedy byłam mała, moja mama przygotowywała mnie do zawodu krupiera. Karty mnie wybrały. Wygrywałam każde rozdanie. Później zrozumiałam, dlaczego. W tej grze nie czeka się na karty, które przyniesie nam los (choć łut szczęścia się przydaje), tylko sprawdza, co można zrobić z tymi, które mamy w garści.

Zupełnie jak w namingu. Jego nadrzędne prawa głoszą:

długość ma znaczenie,
liczy się prostota,
postaw na oryginalność.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się