Nałóg czyhający w zakamarkach SieciNałóg czyhający w zakamarkach SieciNałóg czyhający w zakamarkach SieciNałóg czyhający w zakamarkach Sieci

Nałóg czyhający w zakamarkach Sieci

Nałóg czyhający w zakamarkach Sieci
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Rozwój Internetu w ciągu ostatnich lat sprawił, że gry sieciowe określane mianem Massive Multiplayer Online Role Playing Game, w skrócie MMORPG, zdobywają coraz większą popularność. Można powiedzieć, że prawie zstępują pod strzechy i podbijają serca internautów w każdym niemal wieku. Osoby interesujące się światem wirtualnej rozrywki słyszały z pewnością o grach takich jak „World of Warcraft”, „Star Wars Galaxies” czy coraz popularniejsza również w Polsce „Tibia”. Nie dziwi zatem fakt, że rozpędza się również machina marketingowa towarzysząca tym programom. Niestety, coraz częściej zdarzają się też niepokojące incydenty wywoływane przez graczy zbyt przywiązanych do życia w wirtualnej rzeczywistości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja