Nalepka z wyznaniemNalepka z wyznaniemNalepka z wyznaniemNalepka z wyznaniem

Nalepka z wyznaniem

Nalepka z wyznaniem
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Krakowski Dom Wydawniczy „Rafael” świetnie wpisuje się w krajobraz innowacji na rynku marketerskim, oferując produkty dla ściśle określonej grupy docelowej. W tym wypadku kryterium doboru potencjalnego odbiorcy nie stanowiły: wiek, płeć czy kolor skóry, lecz wyznanie.

„Rafael” powstał w styczniu 2000 roku z inicjatywy grupy dziennikarzy mediów katolickich. W ciągu pięciu lat działalności wydał około 150 tytułów książkowych, płyt, wyprodukował kilkanaście religijnych filmów dokumentalnych. Był również producentem blisko 20 koncertów muzycznych, w ubiegłym roku zaś – wyłącznym dystrybutorem filmu Mela Gibsona „Pasja” na kasetach w parafiach na terenie Polski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja