Największa konferencja technologiczna w Europie. Gdzie ta inspirująca technologia?Największa konferencja technologiczna w Europie. Gdzie ta inspirująca technologia?Największa konferencja technologiczna w Europie. Gdzie ta inspirująca technologia?Największa konferencja technologiczna w Europie. Gdzie ta inspirująca technologia?
Web Summit Dublin 2015

Największa konferencja technologiczna w Europie. Gdzie ta inspirująca technologia?

Największa konferencja technologiczna w Europie. Gdzie ta inspirująca technologia?
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Kilka wskazówek dla tych, którzy jeszcze nie byli na Web Summit – od tej, która była i więcej nie pojedzie. Od Julii Izmałkowej.

Piszę ten tekst po kilku dniach od zakończenia Web Summit w Dublinie (konferencja trwała od 3 do 5 listopada). Zdążyłam więc ochłonąć i uczciwie mogę przyznać, że na moją ocenę tego wydarzenia złożyło się kilka kwestii.
Po pierwsze, konferencję traktuję jako szkolenie, a nie networking
Bardzo fajne jest poznawanie nowych ludzi i spotykanie starych znajomych, ale jest to dla mnie prezentem, czymś dodatkowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się