Najważniejszy trend w projektowaniu graficznym – zaufanieNajważniejszy trend w projektowaniu graficznym – zaufanieNajważniejszy trend w projektowaniu graficznym – zaufanieNajważniejszy trend w projektowaniu graficznym – zaufanie
Pozwólmy specjalistom pokazać, na co ich stać (fot. stokkete/Fotolia)

Najważniejszy trend w projektowaniu graficznym – zaufanie

Najważniejszy trend w projektowaniu graficznym – zaufanie
Mateusz Lipski

Mateusz Lipski

-

dyrektor strategiczny, założyciel i partner, Progressivo PSV

Mateusz Lipski

Mateusz Lipski

dyrektor strategiczny, założyciel i partner
Progressivo PSV

Projektuje strategie komunikacji zarówno wizualnej, jak i marketingowej dla kluczowych klientów. Związany z takimi markami jak Próchnik, Bonduelle, Bre Private Banking, Bakoma, ESE Polska, Adamed, Gatta, Fiore, Komfort, Makro, Łódź Design Festiwal i inne. W branży kreatywnej pracuje od przeszło 15 lat.

Grafika użytkowa jest mocno osadzona w kulturze i buduje otaczającą nas rzeczywistość. Trudno temu zaprzeczyć w dobie komunikacji obrazkowej. Tworzenie komunikacji wizualnej marki czy wydarzenia musi być zaś oparte na wartościach, które są zrozumiałe dla obu stron zaangażowanych w ten proces. Czy powstanie odważny, nietuzinkowy layout niosący zamierzony przekaz? To zależy od dialogu oraz poziomu zaufania, jakim zleceniodawca darzy studio graficzne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się