Najszczęśliwsze siódemkiNajszczęśliwsze siódemkiNajszczęśliwsze siódemkiNajszczęśliwsze siódemki

Najszczęśliwsze siódemki

Najszczęśliwsze siódemki
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jeśli pewien dzień w roku wyróżnia się z jakiegoś powodu spośród innych, można mieć pewność, że zostanie skomercjalizowany. A co dopiero, gdy tym dniem jest 7.07.07. Tego dnia strumienie pieniędzy popłyną do firm, które wykorzystują w promocji dwie dziedziny, w których szczęście jest szczególnie potrzebne – miłość i hazard.

Choć mamy już XXI wiek, magia liczb wciąż działa. 7 lipca 2007 roku to darowana marketerom przez kalendarz okazja do zastosowania nowych sposobów na przyciągnięcie klientów. USA ogarnęło więc siódemkowe szaleństwo – ostatecznie Boże Narodzenie mamy co roku, a potrójne nagromadzenie siódemek zdarza się raz na wiele lat.Co oczywiste, od dawna już ze szczęśliwej daty wyciska wszystko, co się da, przemysł ślubny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja