Najmodniejsza pasta do zębów i karty kredytoweNajmodniejsza pasta do zębów i karty kredytoweNajmodniejsza pasta do zębów i karty kredytoweNajmodniejsza pasta do zębów i karty kredytowe

Najmodniejsza pasta do zębów i karty kredytowe

Najmodniejsza pasta do zębów i karty kredytowe
Adam Warmiński

Adam Warmiński

-

, Marketing przy Kawie

Adam Warmiński

Adam Warmiński

Marketing przy Kawie

W Ameryce pojawił się i rozwija nowy trend w marketingu, aby wykorzystywać sławne osobistości nie tylko w reklamie i promocji, ale również uczynić ich częścią produktu. Niniejszy artykuł daje wgląd w jedne z ostatnich światowych kampanii tego rodzaju, związanych z pastą do zębów Aquafresh i z Visą.

Produkty stają się coraz bardziej modne. Minęły czasy, gdy produkt powinien był po prostu zaspokajać funkcjonalne potrzeby nabywcy. Kupując, ludzie coraz częściej szukają doświadczeń, doznają wyjątkowych odczuć konsumując lub użytkując produkt. To właśnie przeobraża produkt w prawdziwą markę: produkt „ożywiany” jest w umyśle konsumenta, wokół marki tworzy się historię.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja