W Ameryce pojawił się i rozwija nowy trend w marketingu, aby wykorzystywać sławne osobistości nie tylko w reklamie i promocji, ale również uczynić ich częścią produktu. Niniejszy artykuł daje wgląd w jedne z ostatnich światowych kampanii tego rodzaju, związanych z pastą do zębów Aquafresh i z Visą.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Produkty stają się coraz bardziej modne. Minęły czasy, gdy produkt powinien był po prostu zaspokajać funkcjonalne potrzeby nabywcy. Kupując, ludzie coraz częściej szukają doświadczeń, doznają wyjątkowych odczuć konsumując lub użytkując produkt. To właśnie przeobraża produkt w prawdziwą markę: produkt „ożywiany” jest w umyśle konsumenta, wokół marki tworzy się historię.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.