Wirus marki Volvo w ciągu tygodnia wyświetlono 40 milionów razy. To wielki powrót Jean-Claude’a Van Damme’a, aktora tym częściej zatrudnianego w reklamach, im bardziej zapominają o nim filmowcy. Czy mógłby promować też polskie produkty?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nalana twarz mężczyzny po pięćdziesiątce wyraża pełną koncentrację. Wrażenie to potęgują zamknięte oczy i spokojny głos zza kadru, opowiadający o sukcesach i porażkach, które ukształtowały go takim, jakim jest dzisiaj: z ciałem wytrenowanym do perfekcji, nogami stworzonymi do walki, umysłem mistrza.
W tym samym czasie kamera zmienia plan na bardziej ogólny i okazuje się, że stopy mężczyzny oparte są na lusterkach dwóch ciężarówek jadących tyłem równolegle do siebie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.