Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?
Stany Zjednoczone wracają do swojego mitu drogi (kadr ze spotu marki Jeep)

Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?

Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze?
Michał Raszka

Michał Raszka

-

członek zarządu, Grupa PRC Holding

Michał Raszka

Michał Raszka

członek zarządu
Grupa PRC Holding

Zrealizował blisko 100 kampanii marketingowych, wizerunkowych i PR-owych. Współautor projektów CSR-owych nagradzanych w ogólnopolskich konkursach. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich, m.in. TVN, TVN24, Polsat, Polsat News, Trójka. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie.

Super Bowl, który odbył się w tym roku 7 lutego, to najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, święto niemal narodowe, ale też wyjątkowy dzień w branży reklamowej. Co roku marki produkują spoty specjalnie na tę okazję, a czas emisji reklam jest najdroższy na świecie. W 2021 roku za 30-sekundową reklamę nadawaną w trakcie Big Game trzeba było zapłacić 5,5 mln dolarów. Ostatni finał zobaczyło niemal 100 mln Amerykanów. Dla porównania, 30-sekundowy spot emitowany podczas rozdania Oscarów kosztuje reklamodawcę niecałe 2 mln dolarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się