Super Bowl, który odbył się w tym roku 7 lutego, to najważniejsze wydarzenie sportowe w USA, święto niemal narodowe, ale też wyjątkowy dzień w branży reklamowej. Co roku marki produkują spoty specjalnie na tę okazję, a czas emisji reklam jest najdroższy na świecie. W 2021 roku za 30-sekundową reklamę nadawaną w trakcie Big Game trzeba było zapłacić 5,5 mln dolarów. Ostatni finał zobaczyło niemal 100 mln Amerykanów. Dla porównania, 30-sekundowy spot emitowany podczas rozdania Oscarów kosztuje reklamodawcę niecałe 2 mln dolarów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.