Najlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 rokuNajlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 rokuNajlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 rokuNajlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 roku
Najważniejszy składnik to szczypta magii (fot. kadr ze spotu)

Najlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 roku

Najlepsze z najlepszych – świąteczne reklamy w 2017 roku
Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

-

CEO, Abanana i Eura7

Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

CEO
Abanana i Eura7

Przedsiębiorca, od 22 lat związany z branżą marketingu internetowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising. Pomysłodawca cyklu konferencji i szkoleń prowadzonych pod marką Internet ASAP. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Tato.Net, Małopolska, NCBiR. Ma szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej. Jako prelegent występował na Bitspiration, Internet BETA, IAB Showcase. Prowadził wykłady na UJ oraz na Uczelni Łazarskiego. Aktualnie rozwija swój autorski podcast „Marketing ludzkim głosem”. Prywatnie kochający mąż, ojciec piątki dzieci, miłośnik natury i wędkarstwa.

Nieodłączne zwiastuny zbliżającego się Bożego Narodzenia? Pierwszy śnieg, kaskady lampek w galeriach handlowych, gorączkowe poszukiwanie prezentów. Do tego dobiegające zewsząd piosenki, które w tytule oraz refrenie mają obowiązkowo „Christmas”. I co jeszcze? Świąteczne reklamy!

Co roku wielkie koncerny prześcigają się w pomysłach na przedstawienie w lapidarnej formie jak najbardziej wiarygodnej i wzruszającej historii. Nie ulega wątpliwości, że ubiegłoroczna kampania Allegro, z liczbą ponad 14 mln wyświetleń, postawiła poprzeczkę bardzo wysoko.

Jesteście gotowi na obejrzenie pięciu najciekawszych spotów świątecznych 2017 roku? Zaczynamy!
Allegro – „Podziel się tym, co masz cennego”
Tym razem bohaterem reklamy Allegro jest zafascynowany indiańską kulturą chłopiec, który otrzymuje w prezencie talizman.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja