Przedstawiamy ranking stworzony na postawie głosów amerykańskich konsumentów. W czołówce dominują spoty sentymentalne i te z udziałem dzieci. Najgorzej wypadł film promujący piwo Bud Light.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Autorskie rankingi spotów po Super Bowl są może atrakcyjne i zabawne, ale dla reklamodawców liczą się tylko te oparte na liczbach. Szczególnie z rynku amerykańskiego, bo choć finał ma charakter globalny, spoty powstają z myślą o konsumentach z USA.
Tegoroczną transmisję obejrzało w Stanach 111,5 mln widzów, co oznacza dotarcie do 46,4 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.