Najlepsze i najgorsze reklamy Super Bowl 2014Najlepsze i najgorsze reklamy Super Bowl 2014Najlepsze i najgorsze reklamy Super Bowl 2014Najlepsze i najgorsze reklamy Super Bowl 2014
Kadr ze spotu Microsoftu, pt. „Empowering” (fot. Pepsi)

Najlepsze i najgorsze reklamy Super Bowl 2014

Najlepsze i najgorsze reklamy Super Bowl 2014
redakcja

redakcja

-

Przedstawiamy ranking stworzony na postawie głosów amerykańskich konsumentów. W czołówce dominują spoty sentymentalne i te z udziałem dzieci. Najgorzej wypadł film promujący piwo Bud Light.

Autorskie rankingi spotów po Super Bowl są może atrakcyjne i zabawne, ale dla reklamodawców liczą się tylko te oparte na liczbach. Szczególnie z rynku amerykańskiego, bo  choć finał ma charakter globalny, spoty powstają z myślą o konsumentach z USA.

Tegoroczną transmisję obejrzało w Stanach 111,5 mln widzów, co oznacza dotarcie do 46,4 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się