Nowy raport New York University, zatytułowany „Who Moderates the Social Media Giants” wskazuje, że brak technologii wcale nie jest głównym problemem moderacji treści mediów społecznościowych. Jest nim outsourcing i optymalizacja, czyli zlecanie moderacji zewnętrznym firmom. Oczywiście po to, żeby ciąć koszty.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Raport dotyczy Instagrama, YouTube’a i Facebooka, ale przedmiotem zainteresowania jest przede wszystkim Facebook. To on wyznacza trendy pozostałym i pozwala wysnuć najwięcej wniosków dla całej branży social media. Jak piszą autorzy raportu, w kontaktach ze wszystkimi platformami napotykali mur. Brak odpowiedzi na pytania dotyczące moderacji, brak możliwości kontaktu z moderatorami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.