Najeść się strachu – ranking akcji prank advertisingu 2013Najeść się strachu – ranking akcji prank advertisingu 2013Najeść się strachu – ranking akcji prank advertisingu 2013Najeść się strachu – ranking akcji prank advertisingu 2013

Najeść się strachu – ranking akcji prank advertisingu 2013

Najeść się strachu – ranking akcji prank advertisingu 2013
redakcja

redakcja

-

„Wkręcanie” niczego niepodejrzewających konsumentów to w tym roku popularny i wyrazisty trend w reklamach. Nieważne, czy takie akcje są wyreżyserowane, czy autentyczne – zdobywają szybką, choć efemeryczną popularność. Przygotowaliśmy ranking tegorocznych reklam z nurtu prank advertisingu, w których klientów straszono lub szczególnie zaskakiwano.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się