Najczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerceNajczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerceNajczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerceNajczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerce
Jeśli czegoś poprawnie i rzetelnie nie mierzymy, nie możemy tego poprawić (fot. Pixabay)

Najczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerce

Najczęstsze błędy w implementacji analityki internetowej na stronach e-commerce
Wojciech Bednarski

Wojciech Bednarski

-

UX & web analytics manager, Eactive #wiemyjak

Wojciech Bednarski

Wojciech Bednarski

UX & web analytics manager
Eactive #wiemyjak

Od kilku lat zgłębia tajemnice danych w Google Analytics. Kontroluje i wyznacza działania analityki i UX, dążąc do jak najlepszego zrozumienia zachowań użytkowników na stronach internetowych m.in. niektórych z największych e-commerce w Polsce. Czuwa nad współpracą analityków internetowych oraz specjalistów UX, bo połączenie danych i badań jest najlepszą drogą do osiągnięcia celów biznesowych marki. Certyfikowany specjalista digital marketingu DIMAQ.

Analityka internetowa obejmuje zbieranie i analizowanie danych dotyczących zachowań użytkowników na stronach internetowych. Dzięki niej można poznać podstawowe statystyki takie jak liczba użytkowników i sesji, a także zweryfikować, z jakich kanałów internauci trafiają do serwisu. Warunkiem jest jednak poprawna implementacja narzędzia analitycznego, a w tym zakresie nie brakuje błędów. Warto je poznać, by samemu ich uniknąć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się