Najbardziej erotyczna bielizna na świecie - Marketing przy Kawie
Najbardziej erotyczna bielizna na świecieNajbardziej erotyczna bielizna na świecieNajbardziej erotyczna bielizna na świecieNajbardziej erotyczna bielizna na świecie

Najbardziej erotyczna bielizna na świecie

Najbardziej erotyczna bielizna na świecie
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Kylie Minogue demonstruje specjalną technikę reklamową, tzw. reklamę perswazyjno - interaktywną (rhetoric interactive advertising) w klasycznej już, dość śmiałej, reklamie kinowej seksownej bielizny firmy "Agent Provocateur". Jest to technika, która ma za zadanie wciągnąć do "zabawy" widzów i pozwala nabrać część z nich, w tym przypadku mężczyzn. Tworzy pewnego rodzaju więź między widzami, zarówno kobietami jak i mężczyznami, siedzącymi w kinie albo przed telewizorem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to