Kylie Minogue demonstruje specjalną technikę reklamową, tzw. reklamę perswazyjno - interaktywną (rhetoric interactive advertising) w klasycznej już, dość śmiałej, reklamie kinowej seksownej bielizny firmy "Agent Provocateur". Jest to technika, która ma za zadanie wciągnąć do "zabawy" widzów i pozwala nabrać część z nich, w tym przypadku mężczyzn. Tworzy pewnego rodzaju więź między widzami, zarówno kobietami jak i mężczyznami, siedzącymi w kinie albo przed telewizorem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |