Naiwni w kosmosie - Marketing przy Kawie
Naiwni w kosmosieNaiwni w kosmosieNaiwni w kosmosieNaiwni w kosmosie

Naiwni w kosmosie

Naiwni w kosmosie
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Kolejny program typu reality-show zyskał rozgłos na kilka dni przed telewizyjną premierą. Zadbali o to sami twórcy, którzy tym razem bez ogródek wyjawili, jakich manipulacji dopuścili się wobec bohaterów widowiska. Dzięki tym informacjom show zaplanowane na 10 dni zyskało nowy wymiar i przyciągnęło więcej osób przed ekrany.

Termin ogłoszenia rewelacji nie był przypadkowy. Ujrzały one światło dzienne w chwili, gdy uczestnicy byli już odcięci od wiadomości ze świata zewnętrznego i w efekcie formuła programu nie była zagrożona. Sam pomysł na nieco kontrowersyjną produkcję zrodził się blisko półtora roku temu w słynnym Endemolu.

Nietypową rozrywkę zagwarantował brytyjski Channel 4.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to