Nagrody za lojalność a biznesowe łapówkiNagrody za lojalność a biznesowe łapówkiNagrody za lojalność a biznesowe łapówkiNagrody za lojalność a biznesowe łapówki

Nagrody za lojalność a biznesowe łapówki

Nagrody za lojalność a biznesowe łapówki
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Firmy czasem w programach lojalnościowych skierowanych do sektora BTB oferują nagrody, które klient może wykorzystać prywatnie. Choć może to wyglądać na ukrytą łapówkę, rzeczywistość nie jest taka prosta. Przy tak wielu ofertach, nagroda tego rodzaju może przeważyć szalę bez strat dla firmy. Czasem jednak może prowadzić do nadużyć.

Najtańszą formą nagrody jest własny produkt. Jednak w rzeczywistości dla często kupującego go klienta oznacza to tylko tyle, że otrzymuje pewnego rodzaju opóźnioną zniżkę, która nie zawsze jest dla niego atrakcyjna. Weźmy jako przykład linie lotnicze – jeżeli klient będzie chciał latać możliwie najtaniej, za każdym razem wybierze linie lotnicze, które oferują przelot za najniższą cenę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja