Nagrody i inne korzyści w programie lojalnościowymNagrody i inne korzyści w programie lojalnościowymNagrody i inne korzyści w programie lojalnościowymNagrody i inne korzyści w programie lojalnościowym

Nagrody i inne korzyści w programie lojalnościowym

Nagrody i inne korzyści w programie lojalnościowym
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zasada dla wszystkich programów lojalnościowych jest taka sama: należy sprawić, aby były na tyle korzystne dla klientów, żeby chcieli prowadzić interesy z naszą firmą, a nie z konkurencją. Te programy, które zmierzają do maksymalizacji wartości życiowej klienta, oferują szeroką gamę nagród: dzięki temu wciągają klientów w długoterminowe interaktywne relacje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja