Nagradzamy za uwagę - Marketing przy Kawie
Nagradzamy za uwagęNagradzamy za uwagęNagradzamy za uwagęNagradzamy za uwagę

Nagradzamy za uwagę

Nagradzamy za uwagę
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Marketing za przyzwoleniem, metoda, w której potencjalni klienci są nagradzani, o ile pozwalają, aby firma komunikowała się z nimi, staje się coraz popularniejszy. Jego popularność u klientów opiera się na czymś więcej niż tylko nagrodzie: fakt, że firma inwestuje w klienta, sprawia, że czuje się on jak jej "partner".

Uważam, że za dużo płacę za ubezpieczenie samochodu, a zatem miniony weekend spędziłem na przeszukiwaniu Internetu, aby porównać ceny u innych ubezpieczycieli. Problem z ubezpieczeniami polega na tym, że tyle jest różnych opcji do wyboru i tyle czynników, od których zależy wypłata ubezpieczenia. Aby dowiedzieć się, jaka właściwie jest cena, trzeba dostarczyć wielu informacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja