Nagradzać z głową - Marketing przy Kawie
Nagradzać z głowąNagradzać z głowąNagradzać z głowąNagradzać z głową

Nagradzać z głową

Nagradzać z głową
Maciej Wołk

Maciej Wołk

-

Maciej Wołk

Maciej Wołk

Właściwy dobór nagród to problem, z którym boryka się większość autorów programów lojalnościowych. Typowy program, jakich mnóstwo na polskim rynku, oparty jest na opasłym katalogu upominków, w którym przeważają nagrody twarde (rzeczowe) – długopisy, czapeczki, kubki do kawy itp. Ten rodzaj budowania lojalności skierowany jest przede wszystkim do drobnych klientów sieci handlowych, telefonii komórkowej czy stacji benzynowych. Coraz częściej katalog wypełniają produkty ściśle powiązane z ofertą firmy prowadzącej program, nie zawsze trafnie oceniającej preferencje uczestników. Zdarzyło się, że producent sprzętu chirurgicznego oferował noże myśliwskie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to