Właściwy dobór nagród to problem, z którym boryka się większość autorów programów lojalnościowych. Typowy program, jakich mnóstwo na polskim rynku, oparty jest na opasłym katalogu upominków, w którym przeważają nagrody twarde (rzeczowe) – długopisy, czapeczki, kubki do kawy itp. Ten rodzaj budowania lojalności skierowany jest przede wszystkim do drobnych klientów sieci handlowych, telefonii komórkowej czy stacji benzynowych. Coraz częściej katalog wypełniają produkty ściśle powiązane z ofertą firmy prowadzącej program, nie zawsze trafnie oceniającej preferencje uczestników. Zdarzyło się, że producent sprzętu chirurgicznego oferował noże myśliwskie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |