Nagość w muzeumNagość w muzeumNagość w muzeumNagość w muzeum

Nagość w muzeum

Nagość w muzeum
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

To było gorące lato. W wiedeńskim Muzeum Leopolda zaprzęgnięto pogodę do promocji wystawy sztuki erotycznej początków XX wieku. Rozumowano następująco: „skoro jest tak gorąco, zrzucenie ubrania będzie ulgą dla zwiedzających. W dodatku nawiąże to do skandalicznych prezentacji sztuki sprzed stu lat. No i nada rozgłos wystawie”.

W rezultacie muzeum zaproponowało darmowe wejściówki dla tych, którzy zdecydują się na zwiedzanie w stroju kąpielowym lub całkiem nago. Rozgłos, jaki dzięki temu uzyskała placówka i jej wspomniana ekspozycja, jest bezcenny. Prasa chętnie podejmuje tego rodzaju tematy w sezonie ogórkowym – zresztą chyba w każdym sezonie.

Promocje wystaw są zadaniem dość trudnym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja