Nagi szef made in IrelandNagi szef made in IrelandNagi szef made in IrelandNagi szef made in Ireland
Nadzy, bo zaangażowani w tworzenie nowego, delikatnie działającego produktu (kadr ze spotu Elave)

Nagi szef made in Ireland

Nagi szef made in Ireland
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy po głośnym ostatnio temacie mediów tworzonych przez konsumentów (consumer generated media) przyszedł czas na reklamy tworzone przez pracowników? Nie byłoby w tym nic dziwnego i pewnie zostałoby to uznane za cenną próbę zmniejszenia kosztów, gdyby nie fakt, że pracownicy (z dyrektor zarządzającą na czele) występują w reklamie nago...

Powstały w 1936 roku irlandzki koncern Elave wystartował w marcu br. z kampanią reklamującą nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry. Działania noszą hasło „Nothing to hide”. Okrętem flagowym kampanii stał się 60-sekundowy spot przedstawiający laboratorium nowoczesnej firmy, po którym oprowadza nas atrakcyjna młoda kobieta.

Wszystko byłoby normalne, gdyby nie fakt, że – jak już wspomnieliśmy – pracownicy dosłownie nie mają nic do ukrycia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja