Nagi instynktNagi instynktNagi instynktNagi instynkt

Nagi instynkt

Nagi instynkt
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Proces podejmowania decyzji, tworzenia opinii na temat zjawisk czy innych ludzi zawsze chcielibyśmy opierać na analizach i racjonalnych argumentach. Tymczasem, jak przekonuje Malcolm Gladwell, uznany przez „The Times” za jednego z 50 najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania, decyzje podjęte natychmiast mogą być równie trafne, jak te poprzedzone długimi analizami i przemyśleniami. Książka „Błysk! Potęga przeczucia” nie tylko opisuje psychologiczny proces, jakim jest natychmiastowe poznanie (ang. rapid recognition), ale dzięki licznym przykładom i anegdotom z zakresu marketingu, psychologii i socjologii pokazuje obraz współczesnego społeczeństwa, nie nużąc przy tym czytelnika.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się