Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0 - Marketing przy Kawie
Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0
Jak wyrobić w sobie gotowość na nieznane? (fot. Sergey Nivens/Fotolia)

Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0

Nadeszła przyszłość – Cyberresearch 4.0
Gosia Puchlak

Gosia Puchlak

-

Gosia Puchlak

Gosia Puchlak

Świat staje się coraz bardziej cyfrowy. Wiele naszych codziennych aktywności powoli przenosimy do świata digital: czerpiemy z niego wiedzę, budujemy w nim relacje, znajdujemy w nim rozrywkę i informacje. Wartość zakupów online rośnie o ponad 30% rocznie, a 70% konsumentów najbardziej ceni sobie rekomendacje znalezione w Sieci.

Skoro są tam konsumenci – nic dziwnego, że pojawiają się tam również badacze. W 2012 roku przebadano w Polsce przez Internet blisko 2,5 mln osób i ta liczba stale rośnie.

Od wielu już lat próbujemy przewidywać przyszłość. Tworzymy prognozy, rekomendacje, ostatnimi czasy zachłystujemy się wykrywaniem i opisywaniem trendów – wszystko po to, aby efektywnie budować strategie marketingowe dla marek i produktów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja