Nadchodzi szkołaNadchodzi szkołaNadchodzi szkołaNadchodzi szkoła

Nadchodzi szkoła

Nadchodzi szkoła
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jeszcze chcielibyśmy nacieszyć się ostatnimi dniami wakacji, a tu już gdzieś z ciemności lub toni wodnej wyłania się przerażająca prawda... Na nic zda się ucieczka. Jak w sennym koszmarze nogi odmówią posłuszeństwa i trzeba będzie ulec. Reklama nieczęsto próbuje nas straszyć. Tym razem, na koniec wakacji, może to właśnie odpowiedni sposób oddziaływania. Horror wykorzystujący rozpowszechnione wśród dzieci i młodzieży zjawisko fobii szkolnej promuje młodzieżową odzież.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja