Zamierzasz przedłużyć abonament w telekomie. Niestety, oferta dla Ciebie jest gorsza niż dla nowego klienta. Nie chcą Cię zatrzymać, zaangażować. Nie walczą do upadłego o Twoją lojalność. Wrzucasz wpis na Facebooka, jakie to podłe, jak bardzo odległe od marketingu relacji. Dlaczego nie pomyślą o zasadzie Pareto?A co, jeśli to oni mają rację? Może Twoja lojalność nie jest takim Świętym Graalem, jakim przez lata się wydawała? Może jednak pozyskanie nowego, nielojalnego klienta nie jest wielokrotnie droższe od utrzymania dotychczasowego?
Tak zdaje się przekonywać w książce „How Brands Grow” Byron Sharp, profesor marketingu i dyrektor Ehrenberg-Bass Institute na Uniwersytecie Południowej Australii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.