Nadchodzi era prosumentaNadchodzi era prosumentaNadchodzi era prosumentaNadchodzi era prosumenta

Nadchodzi era prosumenta

Nadchodzi era prosumenta
Monika Janiszewska

Monika Janiszewska

-

specjalista ds. PR, Skąpiec.pl

Monika Janiszewska

Monika Janiszewska

specjalista ds. PR
Skąpiec.pl

Już w latach 70. XX w. Marshall McLuhan i guru marketingu Alvin Toffler zwracali uwagę na kiełkujący fenomen konsumenta aktywnego – mającego wiedzę o produktach oraz chęć wpływania na ich jakość. Rozwój Internetu tylko ułatwił wszystkim zainteresowanym aktywną grę z marketingowym szumem.

Zmienił sposób, w jaki przekazujemy sobie informacje o produktach i usługach. Internet jest doskonałym sprzymierzeńcem prosumentów. Dla aż 57% z nich jest on najważniejszym źródłem informacji. Tu znajdują narzędzia ułatwiające im dzielenie się informacjami w sposób szybki i wygodny. To właśnie dzięki rozwojowi Sieci mogą docierać do mas.

Konsument był biernym widzem rynkowej rzeczywistości i zadowalał się jednostronnym przekazem informacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja