Nadchodzi era e-wideoNadchodzi era e-wideoNadchodzi era e-wideoNadchodzi era e-wideo

Nadchodzi era e-wideo

Nadchodzi era e-wideo
A. Lubaś, D. Szczepaniak

A. Lubaś, D. Szczepaniak

-

A. Lubaś, D. Szczepaniak

A. Lubaś, D. Szczepaniak

E-wideo jest stosunkowo nową formą prezentacji reklam w internecie. Warto zwrócić uwagę na ten środek wyrazu, gdyż kryje się w nim spory potencjał reklamowy. Jego wzrastająca popularność to skutek upowszechniania się szerokopasmowego dostępu do internetu. Na jakie sposoby można wykorzystywać e-wideo? Spójrzmy na przykłady z polskiego rynku.

Polska internetowa twórczość reklamowa po raz kolejny staje u progu zmian porównywalnych do wyparcia mamutów przez gatunek homo sapiens. Wśród innych wielkich przełomów z pewnością wyróżnić należy wprowadzenie technologii Flash, które nadało stronom internetowym zupełnie nową dynamikę i jakość. Kolejny krok w przyszłość wydaje się jednak jeszcze istotniejszy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja