Nabici w butelkęNabici w butelkęNabici w butelkęNabici w butelkę

Nabici w butelkę

Nabici w butelkę
Edyta Wilk

Edyta Wilk

-

Edyta Wilk

Edyta Wilk

Internet to potęga. Tak najkrócej skwitować można wyniki kampanii reklamowej nowego napoju owocowego Pomelo, koordynowanej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), przeprowadzonej od 2 lipca do 12 sierpnia tego roku. Po trwającej nieco ponad miesiąc akcji 34,1% badanych zadeklarowało chęć zakupu napoju przy najbliższej okazji.

Jak wyglądała droga do sukcesu? Produkt reklamowany był tylko i wyłącznie w Internecie. Kreacje kierowały użytkowników do specjalnej witryny, która informowała o dwóch wariantach produktu: izotonicznym (w kolorze żółtym) oraz energetyzującym (w kolorze różowym). Podczas kampanii wyemitowano ponad 2 miliony odsłon reklamowych na 25 serwisach sieci o zróżnicowanej tematyce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja