Na zakupy z newsletterem (część 2) - Marketing przy Kawie
Na zakupy z newsletterem (część 2)Na zakupy z newsletterem (część 2)Na zakupy z newsletterem (część 2)Na zakupy z newsletterem (część 2)

Na zakupy z newsletterem (część 2)

Na zakupy z newsletterem (część 2)
Monika Banach

Monika Banach

-

UX specialist, Symetria

Monika Banach

Monika Banach

UX specialist
Symetria

Specjalista w zakresie badań user experience oraz projektowania interfejsów stron WWW i aplikacji. Przez ponad 5 lat zajmowała się marketingiem i komunikacją w jednej ze znanych firm doradczo-szkoleniowych. Tam właśnie zdobyła pierwsze doświadczenia w projektowaniu stron czy newsletterów. Realizowała projekty dla marek TUI, Orange, Link 4, WSB, Douglas, Skanska, Nestle (Winiary), Millennium Bank, Colgate-Palmolive, Starbucks, Leroy Merlin i innych.

Jak najpopularniejsze w Polsce sklepy odzieżowe komunikują się z odbiorcami poprzez newslettery? Czy dobrze wykorzystują szanse, jakie stwarza e-mail marketing? Druga część analiz i wskazówek eksperta firmy Symetria.

Czytaj pozostałe artykuły z tego cyklu:

Na zakupy z newsletterem (część 1)
Na zakupy z newsletterem (część 3)

Nie zajmiemy się tu poszczególnymi ofertami i technikami perswazyjnymi stosowanymi przez sklepy. Sprawdzimy zaś, czy ich newslettery wyświetlają się poprawnie i czy można odczytać je na różnych urządzeniach, a także – jak często przesyłane są oferty z danego sklepu i czy wysyłki nie są zbyt nachalne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja