Na zakupy z newsletterem (część 1) - Marketing przy Kawie
Na zakupy z newsletterem (część 1)Na zakupy z newsletterem (część 1)Na zakupy z newsletterem (część 1)Na zakupy z newsletterem (część 1)

Na zakupy z newsletterem (część 1)

Na zakupy z newsletterem (część 1)
Monika Banach

Monika Banach

-

UX specialist, Symetria

Monika Banach

Monika Banach

UX specialist
Symetria

Specjalista w zakresie badań user experience oraz projektowania interfejsów stron WWW i aplikacji. Przez ponad 5 lat zajmowała się marketingiem i komunikacją w jednej ze znanych firm doradczo-szkoleniowych. Tam właśnie zdobyła pierwsze doświadczenia w projektowaniu stron czy newsletterów. Realizowała projekty dla marek TUI, Orange, Link 4, WSB, Douglas, Skanska, Nestle (Winiary), Millennium Bank, Colgate-Palmolive, Starbucks, Leroy Merlin i innych.

Szał wyprzedaży w pełni. Sprzedawcy, chcąc maksymalizować zyski, przeprowadzają wzmożone akcje marketingowe. Jedną z dźwigni e-handlu jest e-mail marketing. Jak zatem poprzez newslettery komunikują się najpopularniejsze w Polsce sklepy odzieżowe? Odpowiedź na to pytanie zostanie przedstawiona w cyklu „Na zakupy z newsletterem”.

Przebadane zostały newslettery sklepów: Answear, DecoBazaar, Eastend, Limango, Schaffashoes, Showroom, Top Secret oraz Zalando. Dla porównania do badania włączone zostały dwa amerykańskie sklepy: Crocs oraz Zappos. Chodziło o sprawdzenie, czy ich newslettery różnią się diametralnie od tych z rynku polskiego.

Przedmiotem badania jest przede wszystkim to, jak wygląda cały proces komunikowania się sklepów internetowych z klientami za pomocą newsletterów: od zapisów, poprzez wysyłkę, aż do możliwości wypisania się z bazy adresatów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja