Szał wyprzedaży w pełni. Sprzedawcy, chcąc maksymalizować zyski, przeprowadzają wzmożone akcje marketingowe. Jedną z dźwigni e-handlu jest e-mail marketing. Jak zatem poprzez newslettery komunikują się najpopularniejsze w Polsce sklepy odzieżowe? Odpowiedź na to pytanie zostanie przedstawiona w cyklu „Na zakupy z newsletterem”.Przebadane zostały newslettery sklepów: Answear, DecoBazaar, Eastend, Limango, Schaffashoes, Showroom, Top Secret oraz Zalando. Dla porównania do badania włączone zostały dwa amerykańskie sklepy: Crocs oraz Zappos. Chodziło o sprawdzenie, czy ich newslettery różnią się diametralnie od tych z rynku polskiego.
Przedmiotem badania jest przede wszystkim to, jak wygląda cały proces komunikowania się sklepów internetowych z klientami za pomocą newsletterów: od zapisów, poprzez wysyłkę, aż do możliwości wypisania się z bazy adresatów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.