Na wskroś nowoczesne i z jajem - Marketing przy Kawie
Na wskroś nowoczesne i z jajemNa wskroś nowoczesne i z jajemNa wskroś nowoczesne i z jajemNa wskroś nowoczesne i z jajem

Na wskroś nowoczesne i z jajem

Na wskroś nowoczesne i z jajem
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Paczkomaty już nie tylko budują zaangażowanie w społecznościach kolejnymi konkursami. Dzięki Martynie Wojciechowskiej i podgryzaniu reklamą porównawczą Poczty Polskiej chcą szerzej zaistnieć w świadomości odbiorców. Przekaz jednak konsekwentnie kręci się wokół samej usługi. Nawet chatbota można rozebrać, jeśli najpierw pozna się jego (jej!) sekrety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja