Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?
U nas to zjawisko można dopiero zmapować (fot. Pixabay)

Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?

Na świecie coraz więcej badań in-house, a w Polsce?
Katarzyna Knothe

Katarzyna Knothe

-

senior researcher, Displate

Katarzyna Knothe

Katarzyna Knothe

senior researcher
Displate

Badaczka odpowiedzialna za research w obszarze produktu i klientów. Specjalizuje się w badaniach konceptów i potrzeb oraz satysfakcji klientów. Obecnie po stronie klienta w e-commerce, poprzednio związana z consultingiem i badaniami sektora przemysłowego i motoryzacji we Frost & Sullivan. Doświadczenie w realizacji badań zdobywała w ARC Rynek i Opinia, współpracując z klientami z branży retail, usług, finansów i budownictwa.

Prawie dwa lata pandemii mocno zmieniły rzeczywistość badań konsumenckich. Oczywistym negatywnym skutkiem było czasowe zamrożenie budżetów badawczych. Jednocześnie przyspieszyły niektóre raczkujące dotychczas trendy, jak masowe przenoszenie realizacji badań jakościowych do online’u. Przybywa też projektów badawczych realizowanych in-house. Jak wyraźne jest to zjawisko w Polsce? Czy polscy zleceniodawcy i realizatorzy badań zauważają przejawy globalnych trendów na naszym rynku?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się