Na dżinsy nie ma lekarstwaNa dżinsy nie ma lekarstwa

Na dżinsy nie ma lekarstwa

Na dżinsy nie ma lekarstwa
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Czy to będzie najgłupsza kampania roku? W Dieslu mają taką nadzieję. „Bądź głupi” – namawia nas w najnowszej reklamie producent dżinsów.

Konkurencja wśród producentów dżinsów jest zażarta i wymusza kierowanie olbrzymich kwot do działów marketingu. Żadna marka, nawet najbardziej kultowa, nie może czuć się bezpieczna (co tak boleśnie odczuł Levi’s). Włoska firma Diesel rozpoczyna 2010 rok niezłą kampanią zatytułowaną „Be Stupid”:

Szalona i kolorowa głupota zostaje przeciwstawiona nudnemu, mieszczańskiemu rozsądkowi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się