Od kilku lat wieszczony jest zmierzch prasy. Pomimo malejących budżetów reklamowych na to medium, wyniki z ostatniego raportu Starlinka wskazują na zmniejszenie dynamiki spadku inwestycji w reklamę w czasopismach. To dobra okazja do zaprezentowania pomysłów na nietuzinkową reklamę właśnie w tego rodzaju wydawnictwach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jedną z recept na zwiększenie zauważalności reklamy jest twórcze potraktowanie tzw. stron widzących w czasopiśmie. Niestandardowe kreacje oddające reklamowane własności produktu świetnie nadają się do wyróżnienia marki.
Prawdziwym przebojem była reklama Peugeot 408, zamieszczona w brazylijskim czasopiśmie „Exame”. Miała zademonstrować jedną z głównych zalet nowego modelu auta francuskiego koncernu, za jaką uznano bezpieczeństwo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.