Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?
Będziemy pracować z dopiero pisaną czy już istniejącą stroną? To podstawowa różnica (fot. Pixabay)

Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?

Na co zwracać uwagę, tworząc stronę WWW lub landing page pod działania Google Ads?
Bartosz Wasicki

Bartosz Wasicki

-

specjalista Google Ads, InMarketing

Bartosz Wasicki

Bartosz Wasicki

specjalista Google Ads
InMarketing

Wdraża analitykę na strony i sklepy internetowe. Uwielbia realizować wyznaczone cele i pracować z ciekawymi ludźmi. W życiu prywatnym kocha podróżować, gotować i oglądać na żywo wydarzenia sportowe oraz esportowe.

Rozpoczęcie współpracy związanej z działaniami Google Ads zależy od sytuacji klienta i możliwości, które możemy mu zaproponować na podstawie znajomości jego biznesu. Każdy klient i każdy przypadek jest inny, a idealne i uniwersalne rozwiązanie nie istnieje. Ważna jest adaptacja.

Przedstawię dwie sytuacje, które są typowe i jak najbardziej poprawne na starcie współpracy. Zaprezentuję też jedno narzędzie pomocne przy testach A/B na stronach internetowych. Zaczynamy?
Dwa przypadki, które zostaną tu omówione, dotyczą różnych modeli rozpoczęcia współpracy:

W pierwszym z nich klient lub my dopiero zaczynamy pracę nad tworzeniem strony i mamy wpływ na to, jaki content będzie ona zawierać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się