Rozpoczęcie współpracy związanej z działaniami Google Ads zależy od sytuacji klienta i możliwości, które możemy mu zaproponować na podstawie znajomości jego biznesu. Każdy klient i każdy przypadek jest inny, a idealne i uniwersalne rozwiązanie nie istnieje. Ważna jest adaptacja.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przedstawię dwie sytuacje, które są typowe i jak najbardziej poprawne na starcie współpracy. Zaprezentuję też jedno narzędzie pomocne przy testach A/B na stronach internetowych. Zaczynamy?
Dwa przypadki, które zostaną tu omówione, dotyczą różnych modeli rozpoczęcia współpracy:
W pierwszym z nich klient lub my dopiero zaczynamy pracę nad tworzeniem strony i mamy wpływ na to, jaki content będzie ona zawierać.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.