Po upadku Air Polonii pustka na polskim niebie tanich przelotów szybko została zapełniona. Pojawił się nowy przewoźnik - pod nazwą Centralwings kryje się spółka-córka LOT-u. Nowa firma od razu rozpoczyna ciekawą kampanię promocyjną z mottem "Powrotnych nie sprzedajemy".Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Akcja promocyjna ma na celu rozreklamowanie specjalnej oferty lotów. Jeśli kupi się 2 bilety do Londynu lub Hanoweru, lot powrotny będzie się miało za darmo. Prawie za darmo, bo promocja nie obejmuje opłat lotniskowych et caetera…
Firma zdecydowała się między innymi na promocję swojej oferty za pomocą akcji direct e-mail w największych portalach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.