Na co tak naprawdę lecisz??? - Marketing przy Kawie
Na co tak naprawdę lecisz???Na co tak naprawdę lecisz???Na co tak naprawdę lecisz???Na co tak naprawdę lecisz???

Na co tak naprawdę lecisz???

Na co tak naprawdę lecisz???
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Po upadku Air Polonii pustka na polskim niebie tanich przelotów szybko została zapełniona. Pojawił się nowy przewoźnik - pod nazwą Centralwings kryje się spółka-córka LOT-u. Nowa firma od razu rozpoczyna ciekawą kampanię promocyjną z mottem "Powrotnych nie sprzedajemy".

Akcja promocyjna ma na celu rozreklamowanie specjalnej oferty lotów. Jeśli kupi się 2 bilety do Londynu lub Hanoweru, lot powrotny będzie się miało za darmo. Prawie za darmo, bo promocja nie obejmuje opłat lotniskowych et caetera…

Firma zdecydowała się między innymi na promocję swojej oferty za pomocą akcji direct e-mail w największych portalach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to