Mystery shopping w polskich sklepach odzieżowych – wyniki badania obsługi klientaMystery shopping w polskich sklepach odzieżowych – wyniki badania obsługi klientaMystery shopping w polskich sklepach odzieżowych – wyniki badania obsługi klientaMystery shopping w polskich sklepach odzieżowych – wyniki badania obsługi klienta

Mystery shopping w polskich sklepach odzieżowych – wyniki badania obsługi klienta

Mystery shopping w polskich sklepach odzieżowych – wyniki badania obsługi klienta
International Service Check

International Service Check

-

International Service Check

International Service Check

Marki odzieżowe, budując swój wizerunek, zwykle próbują wdrażać plany działania, które zakładają długotrwałą relację z klientem. Czy poziom obsługi klienta w ich sklepach w Polsce rzeczywiście pozwala liczyć na utrzymanie takiej relacji? Sprawdzono to w niekomercyjnym badaniu metodą tajemniczy klient, przeprowadzonym przez International Service Check.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja