Mystery shopper w branży turystycznejMystery shopper w branży turystycznejMystery shopper w branży turystycznejMystery shopper w branży turystycznej

Mystery shopper w branży turystycznej

Mystery shopper w branży turystycznej
Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

-

Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

Błędy w pisowni nazwisk klientów, nagminne kopiowanie do ofert informacji ze stron internetowych czy zwlekanie z odpowiedziami na e-maile od kontrahentów – to tylko niektóre z grzechów głównych popełnianych przez firmy konferencyjno-turystyczne.

Polish Convention Bureau zwróciło się do Filipa Muyllaerta, dyrektora generalnego belgijskiej firmy THEPLANNER, zajmującej się badaniem rynku MICE (Meetings, Incentive, Conference, Events), o zbadanie, jak obsługiwani są potencjalni klienci polskiej branży hotelarsko-konferencyjnej. W tym celu Muyllaert powołał do życia fikcyjną firmę organizującą podróże motywacyjne – Concept 360º. Następnie w jej imieniu rozesłał oferty współpracy do kilkudziesięciu organizatorów konferencji i podróży (m.in. Furnel Travel, Mazurkas Travel, Orbis Travel), hoteli (m.in. warszawskich InterContinental, Le Regina, Zamek Kliczków, Sheraton Kraków) oraz miejskich convention bureaus (m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja