Nie wszystkim właścicielom klubów i pubów zależy na reklamie w prasie czy radiu. Wręcz przeciwnie: dla niektórych brak reklamy to najlepsza reklama. Dlaczego tak się dzieje? Główny powód to taki, że właściciele, chcąc dbać o image swego klubu, nie są zainteresowani „reklamowaniem się” szerszej publiczności.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Być może mają już stałych klientów, z których są zadowoleni, być może nie chcą, by reklama sprowadziła im przypadkowych gości, psując w ten sposób „markę”. Wyobraźmy sobie klub, w którym co tydzień urządzane są turnieje w rzutki, mini-recitale jazzowe albo brydżowe pojedynki przy piwie i łagodnej muzyce. Biorą w tych atrakcjach udział tylko ci, którzy wiedzą, że właśnie w tym miejscu owe atrakcje się odbywają.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.