My się reklamować nie chcemy - Marketing przy Kawie
My się reklamować nie chcemyMy się reklamować nie chcemyMy się reklamować nie chcemyMy się reklamować nie chcemy

My się reklamować nie chcemy

My się reklamować nie chcemy
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Nie wszystkim właścicielom klubów i pubów zależy na reklamie w prasie czy radiu. Wręcz przeciwnie: dla niektórych brak reklamy to najlepsza reklama. Dlaczego tak się dzieje? Główny powód to taki, że właściciele, chcąc dbać o image swego klubu, nie są zainteresowani „reklamowaniem się” szerszej publiczności.

Być może mają już stałych klientów, z których są zadowoleni, być może nie chcą, by reklama sprowadziła im przypadkowych gości, psując w ten sposób „markę”. Wyobraźmy sobie klub, w którym co tydzień urządzane są turnieje w rzutki, mini-recitale jazzowe albo brydżowe pojedynki przy piwie i łagodnej muzyce. Biorą w tych atrakcjach udział tylko ci, którzy wiedzą, że właśnie w tym miejscu owe atrakcje się odbywają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to