My się reklamować nie chcemyMy się reklamować nie chcemyMy się reklamować nie chcemyMy się reklamować nie chcemy

My się reklamować nie chcemy

My się reklamować nie chcemy
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Nie wszystkim właścicielom klubów i pubów zależy na reklamie w prasie czy radiu. Wręcz przeciwnie: dla niektórych brak reklamy to najlepsza reklama. Dlaczego tak się dzieje? Główny powód to taki, że właściciele, chcąc dbać o image swego klubu, nie są zainteresowani „reklamowaniem się” szerszej publiczności.

Być może mają już stałych klientów, z których są zadowoleni, być może nie chcą, by reklama sprowadziła im przypadkowych gości, psując w ten sposób „markę”. Wyobraźmy sobie klub, w którym co tydzień urządzane są turnieje w rzutki, mini-recitale jazzowe albo brydżowe pojedynki przy piwie i łagodnej muzyce. Biorą w tych atrakcjach udział tylko ci, którzy wiedzą, że właśnie w tym miejscu owe atrakcje się odbywają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja