Muzyka łączy ssaki - Marketing przy Kawie
Muzyka łączy ssakiMuzyka łączy ssakiMuzyka łączy ssakiMuzyka łączy ssaki

Muzyka łączy ssaki

Muzyka łączy ssaki
Anna Wolska

Anna Wolska

-

Anna Wolska

Anna Wolska

Co wspólnego mają ze sobą: wieloryby, muzyka klasyczna i operator telefonii? Z pozoru niewiele, ale najnowsza kampania reklamowa australijskiego operatora sieci komórkowej, stacjonarnej i Internetu Optus udowadnia, że „jeśli chodzi o komunikację, wszystko jest możliwe”.

Pod takim bowiem hasłem („When it comes to communication, anything is possible”) w marcu br. rozpoczęła swoją nową kampanię australijska spółka telekomunikacyjna Optus. Dowodem prawdziwości tego hasła ma być spot reklamowy oraz cała kampania (przygotowana przez M&C Saatchi), obejmująca najróżniejsze środki przekazu i intersemiotyczne płaszczyzny kontaktu z klientem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja