Muzyka konserwowa - Marketing przy Kawie
Muzyka konserwowaMuzyka konserwowaMuzyka konserwowaMuzyka konserwowa

Muzyka konserwowa

Muzyka konserwowa
Sławek Zagórski

Sławek Zagórski

-

Sławek Zagórski

Sławek Zagórski

Muzycy dystrybuowali już swoje dzieła poprzez MySpace, własne blogi czy eBay. Były albumy wydawane na pendrive’ach i minidyskach. Obecnie nastaje zupełnie nowa era sprzedaży muzyki. W przykładzie z Polski odejście od zasad tradycyjnej dystrybucji idzie w parze z… zapuszkowaniem.

Producenci walczą o wzrost sprzedaży, jak tylko mogą. Na z roku na rok trudniejszym rynku muzycznym trzeba wykazywać się rzeczywiście świeżym i niebanalnym podejściem, aby nowa płyta zaistniała. Niestety, w Polsce zdarzyły się w tym zakresie zaledwie dwa jak dotąd przypadki bardziej kreatywnego nastawienia. W 2007 roku zespoły Verva i De Mono wydały płyty na nośnikach pendrive.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja