Muzyczna poczta USAMuzyczna poczta USAMuzyczna poczta USAMuzyczna poczta USA

Muzyczna poczta USA

Muzyczna poczta USA
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Marketing to nie tylko wojna. Również współpraca wydaje czasem interesujące owoce. Na przykład amerykańska poczta, zamiast pozywać do sądu zespół, który przywłaszcza sobie jej nazwę, wykorzystała jego muzykę do własnej promocji.

AdAge podaje jako ciekawostkę nawiązanie współpracy amerykańskiej poczty z zespołem muzycznym Postal Service. Nasz krajowy odpowiednik tej kapeli nosiłby nazwę Poczta Polska. Dwaj muzycy tworzący Postal Service nagrywali wspólne utwory z elementów przesyłanych sobie nawzajem pocztą – stąd nazwa. Z efektami tej niecodziennej współpracy udali się do wytwórni Sub Pop, znanej z realizacji niezależnych projektów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja