O prawdziwości powyższego stwierdzenia przekonała się ostatnio, i to dość boleśnie, firma Nokia. Jeszcze do niedawna kierownictwu firmy muszle kojarzyły się zapewne głównie z pamiątkami znad morza. Jednak skojarzenia te uległy ostatnio bezpowrotnej zmianie. Nokia traci udziały w rynku, a wszystko przez zbytnie zapatrzenie w dotychczasowe sukcesy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nokia, pewna siebie, od lat przodująca w sprzedaży telefonów komórkowych na rynkach całego świata, nie zwróciła uwagi na rosnącą konkurencję. Po prostu ją zlekceważyła. Teraz ma poważny kłopot – powoli ale sukcesywnie traci prym na rynku telefonów GSM. Jak podaje „Newsweek”, jeszcze w ubiegłym roku co trzeci z zakupionych aparatów telefonicznych miał logo Nokii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.