Music 2.0Music 2.0Music 2.0Music 2.0

Music 2.0

Music 2.0
Mateusz Mastalerz

Mateusz Mastalerz

-

Mateusz Mastalerz

Mateusz Mastalerz

Jeszcze kilka lat temu jedyną szansą na zaistnienie dla nieznanego wykonawcy była zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa organizowana przez dużą wytwórnię płytową. Było to jednak przed epoką serwisów YouTube, Digg.com czy MySpace, czyli Web 2.0 – nowej, demokratycznej sieci, w którą zaplątali się dotychczasowi potentaci branży muzycznej. Z korzyścią dla słuchaczy i przede wszystkim samych twórców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja