Murowany efekt z grono.net (studium przypadku) - Marketing przy Kawie
Murowany efekt z grono.net (studium przypadku)Murowany efekt z grono.net (studium przypadku)Murowany efekt z grono.net (studium przypadku)Murowany efekt z grono.net (studium przypadku)

Murowany efekt z grono.net (studium przypadku)

Murowany efekt z grono.net (studium przypadku)
Grono.net - izolowana społeczność internetowa, rządząca się własnymi zasadami, gromadzi członków o dużym potencjale dla reklamodawców. Akcja, jaką porzeprowadziła sieć reklamy internetowej Ad.Net dla Welli pokazuje, że ta społeczność żywo reaguje na reklamę i chętnie bierze udział w interaktywnych konkursach sponsorowanych. W artykule Agencja przedstawia założenia akcji, jej przebieg oraz uzyskane rezultaty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to