Mundialowa promocja: belgijski sklep zwróci klientom koszty zakupu telewizorów. Promocje cenowe bez obniżania ceny mają sens?Mundialowa promocja: belgijski sklep zwróci klientom koszty zakupu telewizorów. Promocje cenowe bez obniżania ceny mają sens?Mundialowa promocja: belgijski sklep zwróci klientom koszty zakupu telewizorów. Promocje cenowe bez obniżania ceny mają sens?Mundialowa promocja: belgijski sklep zwróci klientom koszty zakupu telewizorów. Promocje cenowe bez obniżania ceny mają sens?
Czerwone Diabły spełniły warunek. Teraz czas na markę Krëfel (źr. www.krefel.be/nl)

Mundialowa promocja: belgijski sklep zwróci klientom koszty zakupu telewizorów. Promocje cenowe bez obniżania ceny mają sens?

Mundialowa promocja: belgijski sklep zwróci klientom koszty zakupu telewizorów. Promocje cenowe bez obniżania ceny mają sens?
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Belgijska sieć sklepów z elektroniką użytkową Krëfel zaryzykowała i obiecała klientom zwrot pieniędzy za telewizory kupione przed piłkarskimi mistrzostwami świata w Rosji. Warunek – reprezentacja Belgii ma zdobyć w turnieju więcej niż 15 goli. 14 lipca okazało się, że Krëfel będzie musiał wywiązać się z obietnicy. W Polsce takie promocje są rzadkością, tymczasem dobrze zrealizowane, przynoszą większe zyski niż klasyczne promocje cenowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się