Muchy, lizaki i męska sprawa - Marketing przy Kawie
Muchy, lizaki i męska sprawaMuchy, lizaki i męska sprawaMuchy, lizaki i męska sprawaMuchy, lizaki i męska sprawa

Muchy, lizaki i męska sprawa

Muchy, lizaki i męska sprawa
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Na obraz płci kreowany w reklamie składają się: sposób postrzegania jej w społeczeństwie, indywidualna optyka twórców, a także całkowicie utylitarny pierwiastek nastawiony na służenie marce czy sprawie. W arabskim kraju o patriarchalnej kulturze nie oburza zatem porównanie kobiety do delikatnego źródła słodyczy, nawet jeśli jest nim lizak. Ale czy muchy, które biją w powietrze nieczystymi skrzydełkami w żądzy przyssania się do niego, mogą być metaforą nieokiełznanych, chutliwych mężczyzn?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja