Muchy jako nośniki reklamowe. Zabawne czy oburzające? - Marketing przy Kawie
Akcja wagi muszej – zachwycający czy oburzający ambient?Akcja wagi muszej – zachwycający czy oburzający ambient?Akcja wagi muszej – zachwycający czy oburzający ambient?Akcja wagi muszej – zachwycający czy oburzający ambient?
Mucha zaprzężona do pracy w reklamie (kadr z filmu wydawnictwa Eichborn)

Akcja wagi muszej – zachwycający czy oburzający ambient?

Akcja wagi muszej – zachwycający czy oburzający ambient?
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Jednym z gości honorowych tegorocznych Międzynarodowych Targów Książki we Frankfurcie nad Menem były Chiny, przedsięwzięcia swego rynku wydawniczego prezentujące pod hasłem „Tradycja i innowacja”. Niemieccy marketerzy, najwyraźniej zainspirowani tym mottem, przygotowali dla jednej ze swych krajowych oficyn niespotykaną banerową promocję. Jej żywe nośniki – latające wśród stoisk muchy, wywołały niemały szum.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to