Mucha Beyoncé i most Chucka Norrisa. Celebryci a marki i nazewnictwoMucha Beyoncé i most Chucka Norrisa. Celebryci a marki i nazewnictwoMucha Beyoncé i most Chucka Norrisa. Celebryci a marki i nazewnictwoMucha Beyoncé i most Chucka Norrisa. Celebryci a marki i nazewnictwo

Mucha Beyoncé i most Chucka Norrisa. Celebryci a marki i nazewnictwo

Mucha Beyoncé i most Chucka Norrisa. Celebryci a marki i nazewnictwo
Maria Orkwiszewska

Maria Orkwiszewska

-

Maria Orkwiszewska

Maria Orkwiszewska

Wykorzystywanie wizerunku celebrytów w budowaniu marek to zjawisko znane i coraz powszechniejsze. Nazwiska osób z czołówek mediów są także używane jako element lansowania wielu różnych przedsięwzięć. Ale nierzadkie jest też nadawanie imion znanych osób zwierzętom, roślinom czy obiektom – zwykle jako forma uhonorowania dorobku i osiągnięć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja